You are here: Home Press News Familias panameñas son testigos de un hecho singular e irrepetible

Familias panameñas son testigos de un hecho singular e irrepetible

Panamá, 17 de mayo de 2015. Colaboradores de GUPC recibieron una gran cantidad de visitantes en la obras de ampliación en el área de Cocolí.

20150517_081955p

GUPC comparte con el público en general un recorrido por las obras de Ampliación del Canal. Los visitantes llegaron desde tempranas horas para conocer los avances en la obras de ampliación en el Pacífico.

20150517_075728p

Dentro de un mes aproximadamente se empezara el proceso de inundación de las cámaras en las obras de ampliación.

20150517_065855p

20150517_073215p

Pacific - 2014 - August

In this issue we report the progress of the work in the Pacific sector as of August 2014.

Pacific - 2014 - April

In this issue we report the progress of the work in the Pacific sector as of April 2014.

Pacific Nov 2013 Report

In this issue we report the progress of the work in the Pacific sector as of Nov. 2013. Excavation, Concrete Pouring. Wildlife Rescue and Relocation. Performance Standards on Environmental and Social Sustainability. GUPC and the Community, including upcoming and ongoing activities.

November to January 2012 Edition

In this issue we report the progress of the work in the Atlantic and Pacific sectors. Excavation, Surface Grinding and Concrete Plant. We also provide information on the Environmental Monitoring and Erosion Control Measures. Finally we comment on the Office of Community Relations.

Tag Cloud