You are here: Home Press News Visita de familiares de colaboradores de ACP y GUPC a las obras de ampliación en el Pacífico

Panamá, 10 de mayo de 2015. GUPC compartió con sus colaboradores y sus familiares un recorrido por las obras de ampliación del Canal en el sector del Pacífico. Durante el día, más de 10 mil personas visitaron las obras de ampliación.

Entre los puntos visitados están: Mirador del Cofferdam, Cámara Alta y nicho de compuerta 2.

Dentro de un mes aproximadamente se empezara el proceso de inundación de las cámaras en las obras de ampliación.

Pacific - 2014 - August

In this issue we report the progress of the work in the Pacific sector as of August 2014.

Pacific - 2014 - April

In this issue we report the progress of the work in the Pacific sector as of April 2014.

Pacific Nov 2013 Report

In this issue we report the progress of the work in the Pacific sector as of Nov. 2013. Excavation, Concrete Pouring. Wildlife Rescue and Relocation. Performance Standards on Environmental and Social Sustainability. GUPC and the Community, including upcoming and ongoing activities.

November to January 2012 Edition

In this issue we report the progress of the work in the Atlantic and Pacific sectors. Excavation, Surface Grinding and Concrete Plant. We also provide information on the Environmental Monitoring and Erosion Control Measures. Finally we comment on the Office of Community Relations.

Tag Cloud